خرید هدیه تولد برای دختر 12 ساله
نوشته شده توسط : نازی

دختران نوجوان علاقه زیادی به زینت‌آلاتی با طرح‌های خلاقانه نشانه می‌دهند. در حال ‌حاضر گوشواره‌های ریز و ظریف طرف‌داران بسیاری پیدا کرده‌اند. احتمالا هر دختر نوجوانی دلش می‌خواهد یک ‌جفت از آنها را داشته باشد. به‌جز این گوشواره‌ها، گوشواره دست‌ساز هم طرف‌دار زیادی دارد. خرید هدیه تولد برای دختر 12 ساله می‌توانید خودتان برپایی آنها را یاد بگیرید یا از بازار (و به‌شکل آنلاین) جاسازی کنید و به عنوان کادو برای نوجوان دختر گزینش کنید.

مشاهده جدیدترین گوشواره‌های دخترانه
حتما بخوانید: چطور زیورآلات پسندیده انتخاب کنیم؟
۳. چراغ‌خواب سه‌بعدی
کادو برای نوجوان دختر - چراغ‌خواب

چراغ‌های فانتزی سه‌بعدی، به‌خصوص آنهایی که به‌شکل ماه و سیارات‌اند، در بین نوجوانان بسیار محبوب‌اند. یک ماه روشن را به دختر نوجوان خود هدیه بدهید تا برق نشاط را در چشم‌هایش ببینید.

مشاهده دقیق‌تر انواع چراغ خواب سه بعدی
۴. شمع‌های سفارشی؛ رهنمود جالب کادو برای نوجوان دختر
کادو برای نوجوان دختر - شمع سفارشی

شمع علاوه‌ بر زیبایی خاصی که دارد، آرامش‌بخش هم هست. در ضمن اگر طرحی خلاقانه داشته باشد، حتی هنگامی که خاموش است، جلوه زیبایی به پیرامون می‌دهد. شمعی سفارشی با طرح‌ موردعلاقه دختر نوجوانتان یا با حروف اسمش صحیح کنید و به او هدیه بدهید. درست‌کردن شمع بسیار راحت است؛ ولی اگر موقعیتش برایتان فراهم نیست، به افرادی ‌که کارهای هنری انجام می‌دهند، سفارش بدهید. مدل دیگر شمع را در پایین می‌بینید:

پرفروش‌ترین نمونه‌های شمع را ببینید
کادو برای نوجوان دختر - شمع با حروف لاتین

۵. قاب گوشی؛ توصیه ارزشمند کادو برای نوجوان دختر
اینستاگرام
@chetormedia
صفحه جدید ما را پیگیری کنید
کادو برای نوجوان دختر - قاب گوشی

دختران نوجوان معمولا عاشق کاورهای فانتزی و پرزرق‌وبرق برای گوشی هوشمندشان هستند؛ پس کاورهای اکلیلی یا کاورهایی با رنگ‌های دلشاد و طرح‌های دخترانه به عنوان کادو برای نوجوان دختر بسیار ارزشمند است. با این حال در گزینش طرح کاور بهتر است حتما سلیقه او را در نظر بگیرید.

جدیدترین کاورهای گوشی موبایل را ببینید
۶. اسپیکر ضدآب؛ توصیه فوق العاده کادو برای نوجوان دختر
کادو برای نوجوان دختر - اسپیکر ضدآب

کدام دختر نوجوانی است که عاشق موسیقی نباشد؟ اسپیکر ضدآب بلوتوث‌دار هدیه‌ای فوق‌العاده برای دختران نوجوان است. آنها می‌توانند فهرستی از آهنگ‌های موردعلاقه‌شان را در آن اندوخته کنند و حتی در استخر به این آهنگ‌ها گوش بدهند!

محبوب‌ترین اسپیکرها را ببینید
۷. صابون‌های دست‌ساز
کادو برای نوجوان دختر - صابون دست‌ساز

درست‌کردن صابون شغل سختی نیست. می‌توانید با ترکیبات گوناگون صابون‌های متنوع و زیبایی درست کنید و به دختر نوجوانتان هدیه بدهید. می‌توانید صابون را با رنگ و رایحه موردعلاقه خودش طراحی کنید. حتما از داشتن صابون سفارشی خوش‌حال می‌شود.

حتما بخوانید: ۲۱ ایده برای ساخت صابون در منزل با روش‌های ساده ولی خلاقانه
۸. مجموعه‌ای از کاکتوس‌ها
کادو برای نوجوان دختر - مجموعه کاکتوس

مجموعه‌ای از چند کاکتوس مختلف هدیه‌ای قشنگ و دوست‌داشتنی برای دختران نوجوان است. البته باید مراقب باشید و به او آموزش بدهید که چطور با کاکتوس‌ها‌ رفتار کند و دستش را به تیغ‌ها نزند. خواه چیزی از باغبانی سرش بشود یا نه، عاشق این کاکتوس‌های کوچولو خواهد شد.

 





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: